headerherfst21

Klanten Service

Openingstijden
Maandag      9:00 - 15:00
Dinsdag       9:00 - 15:00
Woensdag    Gesloten
Donderdag   9:00 - 15:00
Vrijdag         Gesloten

We zijn door het jaar heen gesloten op:
5 april - tweede paasdag
27 april - koningsdag
5 mei - bevrijdingsdag
14 - 16 mei - hemelvaartsdag/-weekend
24 mei - tweede pinksterdag
2 - 13 augustus - zomervakantie sluiting
25 december 2021 - 9 januari 2022 - kerstvakantie
sluiting

Verzenddagen
Maandag en donderdag zijn onze vaste productie- en verzenddagen. Alle bestellingen die voor een productiedag worden besteld, worden in principe op de volgende productiedag gemaakt en verzonden.

 

Verzendkosten
In de onderstaande tabel staan de verzendkosten per land weergegeven. Bij bestellingen boven bepaalde bedragen vervallen de verzendkosten, dat is te zien in de tabel hieronder.

Land Verzendkosten Gratis verzending vanaf:
Nederland € 5,50 €45
België € 8,50 €60
Duitsland € 8,50 €60
Frankrijk € 15,00 €90
Verenigd Koningkrijk (UK) € 12,00 €80
Overige landen EU € 20,00 €120
Overige landen wereld in overleg nvt

Bestelling ophalen in Wageningen
Het is mogelijk om bestellingen op te halen in Wageningen. Deze optie kan in het bestelproces gevonden worden bij het factuuradres. Kies bij land voor de optie "Nederland - bestelling ophalen in Wageningen". Wanneer je voor deze optie hebt gekozen betaal je geen verzendkosten en krijg je binnen 3 werkdagen in een email te horen dat je
bestelling klaarstaat en dat je deze op kunt halen. Je kunt dan via de e-mail een afspraak maken voor een ophaaltijd.

Betaalmogelijkheden
In onze webshop kan betaald w
orden door middel van iDeal, Mister Cash, PayPal, door geld over te maken naar onze rekening - NL63 TRIO 0391093495 t.n.v. Zerah - en door met de Wageningse Eurijn te betalen.



Product in gebreke

Wanneer er iets mis is met een product, horen we het graag. We willen kwaliteit leveren en door het melden van gebreken kunnen we de kwaliteit van de producten verbeteren. Meld het ons als:

  • een product is beschadigd tijdens de verzending;
  • een verpakking kapot is of niet werkt;
  • een product snel niet meer goed is.

In de meeste gevallen sturen we een nieuw product of verpakking ter vervanging of bieden we aan het geld terug te storten.
Ook als je om een andere reden niet tevreden bent over een van onze producten, horen we dat graag. We willen onze producten graag verbeteren.

 FAQ
Heb je nog meer praktische of inhoudelijke vragen over Zerah of over onze producten? Misschien staat het vraag en antwoord wel bij de veelgestelde vragen
(FAQ).





 

Wij gebruiken cookies om de website goed te laten werken (functionele cookies voor bijvoorbeeld het plaatsen van producten in je winkelmandje) en cookies om via Google Analytics (anoniem) bij te houden hoeveel mensen onze website bezoeken, hoe mensen op onze website terecht komen en welke delen van onze website bezocht worden. We zijn er op tegen om persoonlijke informatie en informatie over het surfgedrag van mensen te verzamelen voor het plaatsen van persoonlijk aangepaste advertenties, hier doen wij dus niet aan mee. Door het gebruiken van de website, accepteer je de functionele cookies en de cookies die we voor Google Analytics gebruiken om onze website te verbeteren. Lees meer over hoe we met cookies en gegevens omgaan in onze Privacyverklaring.
SLUITEN